Maydanozlarım bunlara bayılıyorum

Maydanozlarım bunlara bayılıyorum

Kuşların biçtiği pembenin son durumu

Kuşların biçtiği pembenin son durumu

Sayın Ökten den gelen pembelerin son durumu

Sayın Ökten den gelen pembelerin son durumu

Pembelerim çiçeklerini saklıyor

Pembelerim çiçeklerini saklıyor

ÖLDÜRMEYEN RABBİM ÖLDÜRMÜYOR

ÖLDÜRMEYEN RABBİM ÖLDÜRMÜYOR
Bu fideyi kuşlar bir ay önce ortasından biçmişti.Eşim yapraklı kısmı toprağa gömdü belki tutar diye.Resimde gördüğünüz hale geldi



22 Nisan 2010 Perşembe

Ünal Günsayın Yazdığı Notalar

http://www.turkuler.com/nota/biyografi.asp?harf=%DCnal%20G%FCnsay

2 yorum:

  1. ünal bey fidelerinizi gördüm eşinizin ellerine sağlık ölmek üzere olan fideleri canlandırmış
    inşallah meyveye dönüştüğünde burda görürüz
    ayrıca resimlerinize baktım hepsi harıka yerlerde çekilmiş içlerinde bir tanesi varki kumsal ve koy arkatarafta yat görünüyor görülmeye değer yer.. aslında hepsi görülmeye değer yerler

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Arkadaşım Kamil Ökten
    Size minnettarım biliyorsunuz.Gönderdiğiniz tohumlar topraktan kafalarını çıkarmaya başladılar.Buda eşimi ve beni çok mutlu ediyor.Bu mutluluk da büyük ölçüde sizin payınız var.
    Sağlıkla ve hep böyle kalın

    YanıtlaSil